Το παγκόσμιο μέγεθος της αγοράς για την υγειονομική περίθαλψη στο σπίτι εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 645 δισ. δολ. μέχρι το 2025. Η αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που έχουν διαγνωστεί με χρόνιες ασθένειες, το μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα, η εντονότερη συνειδητοποίηση για τις διαταραχές που προκύπτουν από τον τρόπο ζωής και τις τεχνολογικές εξελίξεις είναι μερικοί από τους πρωταρχικούς λόγους που οδηγούν στην ανάπτυξη της κατ' οίκον νοσηλεία. Στο πλαίσιο αυτό, η σχετική αγορά αναμένεται να αυξηθεί κατά 8,7% την περίοδο πρόβλεψης.
Όπως αναφέρεται στη μελέτη, οι πρόοδοι στον ιατρικό τομέα έχουν οδηγήσει σε αύξηση του προσδόκιμου ζωής των ανθρώπων, με περισσότερους πια να υπερβαίνουν τη μέση ηλικία των 50 ετών. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, μέχρι το 2050, ο αριθμός των ηλικιωμένων θα τριπλασιαστεί ως ποσοστό του συνολικού πληθυσμού παγκοσμίως. Αυτά τα μεταβαλλόμενα δημογραφικά στοιχεία μετατοπίζουν ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού στις κατηγορίες ασθενών που απαιτούν συνεχείς ιατρικές παρεμβάσεις. Έτσι, η γήρανση του πληθυσμού θα δημιουργήσει πρόσθετη ζήτηση για υπηρεσίες και συσκευές υγειονομικής περίθαλψης στο σπίτι.
Η παγκόσμια αγορά υγειονομικής περίθαλψης που αφορά την κατ' οίκον νοσηλεία αφορά συσκευές και υπηρεσίες. Η αγορά των οικιακών συσκευών υγείας διακρίνεται σε συσκευές διάγνωσης και παρακολούθησης, θεραπευτικές συσκευές και συσκευές υποστήριξης της κίνησης. Με βάση τις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στο σπίτι, η αγορά ταξινομείται περαιτέρω σε υπηρεσίες αποκατάστασης, τηλεθεραπεία, υπηρεσίες αναπνευστικής θεραπείας, θεραπευτικές υπηρεσίες έγχυσης, ανειδίκευτες υπηρεσίες οικιακής φροντίδας.
Η Βόρειος Αμερική κυριαρχούσε στην παγκόσμια αγορά υγειονομικής περίθαλψης στο σπίτι και αναμένεται να διατηρήσει την κυριαρχία της κατά την περίοδο πρόβλεψης.
Σε επιχειρηματικό επίπεδο, η 3M Healthacre, η Bayer, η Roche, η Abbot Laboratories και άλλοι είναι μερικοί από τους κορυφαίους παίκτες που έχουν παρουσία στην παγκόσμια αγορά κατ’ οίκον υγειονομικής περίθαλψης. Οι εταιρείες αυτές αξιοποιούν τις τεχνολογικές εξελίξεις για να διευρύνουν το φάσμα των προϊόντων τους και να επεκτείνουν τον αριθμό των καταναλωτών τους. Προκειμένου να αυξήσουν την ευελιξία τους και την προθυμία τους να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στις ανάγκες των πελατών τους, οι εταιρείες κάνουν χρήση της τεχνολογίας για να γίνουν περισσότερο πελατοκεντρικές.
Πηγές:
https://infostreetwire.com/ 2019/12/24/home-healthcare- market-2019-2025-business- revenue-future-growth-trends- plans-top-key-players/1029228/
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Hλεκτρονικός Φάκελος Υγείας χωρίς σύνορα
530 δισ. ευρώ κοστίζουν 5 ασθένειες στην Ευρώπη
Πότε είναι καλή ιδέα η επίσκεψη στον παιδοψυχολόγο