Aπό τη στιγμή που τα προϊόντα σου αρχίζουν να διαρρέουν και σε άλλα κανάλια διανομής, άρα μειώνεται και ο τζίρος σου, ένας ενδεδειγμένος τρόπος να "φρενάρεις" την πτώση των πωλήσεών σου είναι να λανσάρεις δικά σου προϊόντα με την επωνυμία σου. Τα γνωστά Pl.

Iδίως το τελευταίο διάστημα, υπάρχει μεγάλη κινητικότητα με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα φαρμακεία, το μερίδιο των οποίων αν και σήμερα είναι αμελητέο έχει προοπτική να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον. Η μεγαλύτερη διείσδυση που έχουν πετύχει τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι στις κατηγορίες των καλλυντικών, των ειδών περιποίησης σώματος αλλά και στα αντηλιακά, ενώ έχουν λανσαριστεί και κάποια προϊόντα στην κατηγορία των ορθοπεδικών, των αναλώσιμων, για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος κ.λπ..

Τώρα βέβαια, υπάρχει ένα μικρό "αγκαθάκι". Πώς θα πειστούν οι φαρμακοποιοί να τα εντάξουν στην γκάμα των ειδών που εμπορεύονται, καθώς η υπεροχή των επώνυμων σημάτων -λόγω των κατευθυνόμενων... οδηγιών- είναι ξεκάθαρη.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΟΔΥ: CoViD, mpox, μικροβιοακή αντοχή και επόμενη πανδημία
Γεωργιάδης: Έρχεται υψηλότερη συμμετοχή για όσους επιλέγουν ιδιωτικές κλινικές
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό