Ένα “δροσιστικό παιχνίδι” στη σελίδα της στο facebook διοργανώνει η Sensodyne.
Το παιχνίδι “Πόσες κρυάδες αντέχεις;” ζητά από τους fans να “ανεβάσουν” το πιο κρύο αστείο που έχουν ακούσει ποτέ, να συγκεντρώσουν τα περισσότερα likes και να διεκδικήσουν 10 παγωτομηχανές και 50 πακέτα προϊόντων Sensodyne για ολοκληρωμένη στοματική φροντίδα.
Η Sensodyne εντάσσεται στον τομέα των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και καταναλωτικών προϊόντων της GlaxoSmithKline (GSK), μία από τις ηγετικές ερευνητικές φαρμακευτικές εταιρίες.
Ο τομέας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα προϊόντα Panadol, Sensodyne, Corega, Breathe Right και Aquafresh.
Με έξι κέντρα εξειδικευμένα στην Έρευνα και Ανάπτυξη μη συνταγογραφούμενων προϊόντων, η εταιρία εστιάζει εξίσου στην επιστημονική καινοτομία, αλλά και στο μάρκετινγκ.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Καθηγητής Χρ. Δόβας: Πόσο πιθανή είναι μία πανδημία από τη γρίπη των πτηνών
31o Ελληνικό Συνέδριο Κλινικής Ογκολογίας
530 δισ. ευρώ κοστίζουν 5 ασθένειες στην Ευρώπη