"Η κατάσταση με τη διάθεση των self tests έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο", προειδοποιεί ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής (ΦΣΑ).

Με έγγραφό του στον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο (ΠΦΣ), το οποίο παρατίθεται πιο κάτω, ο Κωνσταντίνος Λουράντος επικαλείται ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας, με την οποία ζητείται από τους φαρμακοποιούς να προβαίνουν σε διάφορες ενέργειες, εκτός από τη διάθεση των τεστ.

Ο πρόεδρος του ΦΣΑ χρησιμοποιεί ύφος με το οποίο αναδεικνύεται η συγκρουσιακή σχέση που υπάρχει μεταξύ των δύο Συλλόγων, σε θέματα χειρισμών μίας σειράς θεμάτων του κλάδου:

"Μετά και την τελευταία ανακοίνωση της πολιτικής προστασίας την οποία και σας επισυνάπτουμε, η κατάσταση στη διάθεση των self test έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Οι παραλογισμοί είναι χωρίς τέλος. Το Προεδρείο του ΠΦΣ, το οποίο συμφώνησε σε όλη αυτή τη διαδικασία δεν μπορεί να παραμένει απλός θεατής. Αναμένουμε τις άμεσες ενέργειες σας".

Αξίζει να σημειωθεί πως - εκτός από τη διάθεση των τεστ - η Πολιτική Προστασία ζήτησε πρόσφατα από τους φαρμακοποιούς και τις φαρμακαποθήκες να προβαίνουν σε μια σειρά από ενέργειες στις περιπτώσεις που προκύπτει ποσοτική ή ποιοτική διαφορά. Οι φαρμακοποιοί θα πρέπει:

  • Να αναφέρουν άμεσα εγγράφως με email, το οποίο να αποστέλλεται εταιρικό email που θα έχει την επωνυμία της Φαρμακαποθήκης ή του Φαρμακείου που την υποβάλλει, το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου.
  • Στο email αναφοράς να αναγράφονται κατ’ ελάχιστο τα εξής στοιχεία που αφορούν τη διαπιστωθείσα διαφορά: Επωνυμία, ΑΦΜ της Φαρμακαποθήκης ή του Φαρμακείου (και ID ΗΔΙΚΑ), το προϊόν και το είδος της διαφοράς (ποιοτική - ποσοτική) με ακριβή περιγραφή αυτής, ημερομηνία παραλαβής, ημερομηνία διαπίστωσης της διαφοράς, επωνυμία, ΑΦΜ του αποστολέα του προϊόντος, οποιοδήποτε πληροφοριακά στοιχεία κρίνει ο αποστολέας ότι θα βοηθήσουν στη λήψη απόφασης για την επίλυση της διαφοράς.
  • Να υποβάλλεται μαζί με το email αντίγραφο του Δελτίου Αποστολής με το οποίο παραλήφθηκε το προϊόν.

Το θέμα θα εξετάζεται από το αρμόδιο προσωπικό του Συντονιστικού Κέντρου στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και θα αποστέλλεται έγγραφη απάντηση για την επίλυση της διαπιστωθείσας διαφοράς.

Η απάντηση θα πρέπει να τηρείται με μέριμνα και ευθύνη του αποστολέα (φαρμακαποθήκη) και του παραλήπτη (φαρμακείο) του προϊόντος μαζί με το αντίστοιχο Δελτίο Αποστολής που σχετίζεται με την υπόθεση.

Δημ.Κ.

Επιπλέον Πληροφορίες

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΑΧΕΠΑ: Θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης στο σπίτι
Χούμους: Υγιεινό και πλούσιο σε ωφέλιμα λιπαρά
Λιγότερη καθιστική ζωή για πρόληψη της επιδείνωσης του πόνου στη μέση [μελέτη]