Οταν αποτελείς παραδοσιακό παίκτη σε μία κατηγορία, το μέγεθος της οποίας συρρικνώνεται, αν δεν έχεις αποφασίσει να αποχωρήσεις από αυτή τότε παίζεις επίθεση. Κοινώς, βγάζεις νέα σκευάσματα που έχουν να προσδώσουν κάτι επιπλέον στον καταναλωτή. 

Κάπως έτσι, μαθαίνω ότι πρόκειται να λειτουργήσει πολυεθνική εταιρεία, η οποία πρωταγωνιστεί με τα σκευάσματά της στις αλλεργίες. Καθόλου άσχημα για μία κατηγορία που μετρά 11 εκατ. πωλήσεις. Μέγεθος, που αν και παραμένει σταθερό την τελευταία διετία -συμβάλλοντας σε αυτό και οι μάσκες- έχει προοπτικές να πάει καλύτερα. 

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γιατί υπάρχει τόσο στρες στις γιορτές
Δωμάτιο Snoezelen - Μία καινοτόμος θεραπευτική παρέμβαση για ασθενείς με άνοια
C. Oberhammer στο  7ο Healthcare Transformation: Οι τάσεις του καταναλωτή στην αγορά αυτοφροντίδας